Pages

Memaparkan catatan dengan label Testimoni Herbal Blend. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Testimoni Herbal Blend. Papar semua catatan

Selasa, 4 April 2017

Testimoni Selepas Consume Shaklee

Nak share⤵⤵⤵⤵

SEBELUM

⬇⬇⬇⬇

gambar kiri: 25/6/2016 (sebelum kenal shaklee)

Setelah hampir 10 BULAN consume #shaklee . Baru hari ni berani nak share gambaq closed up camni

Ya kawan2, muka faezatul pernah berjerawat teruk. Jerawat yang besar-besar, merah & bernanah ranum kat dalam tuh! Sakitnya Ya Allah..😭

Part paling sedih bila jerawat tuh boleh meletup anytime dia suka. Kadang tak sedar pun, tengok2 kat telekung dah ada darah kot! Geli kan tengok?😱

Puncanya? Salah pakai skincare (tak mau mention skincare apa), mungkin sesuai dengan orang lain tapi BUKAN SAYA.

Salah faezatul juga gatai sangat nak try padan muka! Terpengaruh sgt dgn iklan claimed cntik advanced.. 😜

SELEPAS

⬇⬇⬇⬇

Gambar kanan : 2/4/2017

Ikhtiar faezatul dengan Shaklee bermula dengan #vitamine & ESP. Follow guide dr ummi saya, Dr. Ainniah, #alhamdulillah 2 minggu pertama dah nampak perubahan ketara, JERAWAT yang membengkak MAKIN KECUT, PARUT MAKIN PUDAR!

Masa tu, dah betul2 rasa yakin dengan Shaklee neh. Sebulan lepas tu, faezatul slowly add on #vitaminc + #bcomplex + #glacomplex + #nutriwhite cleanser

Perubahan makin ketara tapi lambat progressnya. November 2016, faezatul add on #alfalfacomplex & faezatul akui kagum dengan 'kerja' alfalfa neh. Dia speed up healing process & total detox kulit faezatul #alhamdulillah happy sangat!👏👏

Start dr 'trauma' lampau, faezatul dah x pakai skincare lgsung smpai la ni.

Utk luaran, faezatul cuma sapu #herbalblend sbg plembab & penghilang parut. Best sgt! Sebab tak berminyak, sejuuuuuk ja kulit saya..😁

Yang tinggal la ni si parut merah2 yang dok ketegaq takmau hilang..ada lg dlm 30%..Nampak gaya memang kena ratah ESP sngguh2 lpas neh..😂

Isnin, 13 Mac 2017

Herbal Blend Boleh Legakan Kesakitan & Lecur Terkena Air Panas


Pagi pagi terasa nak minum NESCAFE 3 IN 1.... tapi bila tekan air panas boleh pula mengalamun jauh.. last last bukan air panas jatuh ke dalam cawan tapi air panas jatuh ke tangan....

Huwarghhhh.... sakitnya... hanya Allah yg tahu... tak de apa kat opis..hanya nampak Herbal Blend... terus lumur ke tangan... picit bagai nak ye je....

Hush.... lega sangat sangat...tangan tak membengkak pon..syukur sebab letak 1 herbal blend kt opis.... syukur Alhamdulillah... 

Tak rugi simpan 1 herbal blend kat opis atau rumah.. bila bila emergency sapu jee... 

Herbal blend ni sangat sesuai untuk 1 rumah tahu. Dari baby hingga le warga emas... Nyamuk gigit sapu... Semut gigit sapu... Jatuh pon kerap le sapu supaya luka tu tak tinggal kan bekas....
Akak share jer... agak berkenan... boleh le wasap akak ye...

Khamis, 27 November 2014

#ShakleeEffect - Herbal Blend Mampu Sembuhkan Ruam, Ruam Lampin, Ekzema dan Luka Dengan Segera!



Herbal Blend Shaklee adalah krim yang boleh digunakan bagi siapa yang menghadapi masalah kulit.Seringkali kulit yang bermasalah menyebabkan kita berada dalam keadaan tidak selesa dan sering hendak garu untuk menghilangkan kegatalan tersebut.Akibatnya kulit akan melecet dan luka yang pasti pedih apabila terkena air.




Kelebihan Herbal Blend Shaklee Untuk Kulit
Bahagian yang disapu akan berasa dingin menjadikan Herbal Blend ini sesuai digunakan oleh bayi,kanak-kanak mahupun orang dewasa.Di ekstrak dari bahan semulajadi seperti sage,horse chestnut yarrow dan Rosemary.Kesannya adalah optimum kerana krim tersebut mudah meresap ke dalam kulit kita.Bebas daripada parabenAnda juga boleh menggunakannya sebagai losyen harian kerana herbal blend shaklee ini tidak melekit.

Kegunaan Herbal Blend Shaklee

Ruam

Terdapat beberapa jenis ruam yang sering terjadi kepada bayi anda.Contohnya adalah ruam panas disebabkan kepanasan yang menyebabkan bintik-bintik merah timbul pada kulit mereka.Manakala ruam susu pula terjadi sekiranya kita tidak mengelap susu yang tertumpah pada kulit.Kulit bayi terutama di bahagian punggung adalah begitu sensitif sekali.kulit akan menjadi merah dan sakit apabila terkena air disebabkan kesan melecet pada kulit mereka.Ini disebabkan lampin yang dipakai tidak ditukar dengan kerap menyebabkan ruam lampin berlaku.

Tumit kaki pecah atau merekah

Tumit kaki yang pecah atau merekah pasti membuatkan anda berasa segan ketika berada di luar.Apatah lagi ia akan jelas kelihatan ketika anda sujud di dalam solat.Pasti mereka memikirkan kita tidak begitu menitikberatkan soal kebersihan.Sebenarnya terdapat beberapa punca yang menyebabkan tumit kaki kita merekah seperti kulit kering di bahagian kaki.Sapuan herbal blend dapat memberikan kelembapan dan seterusnya menjadikan kulit kita lembut semula.

Kulit kering

Aktiviti di luar,kesan pencemaran,mandi menggunakan air panas dengan kerap,penggunaan kosmetik yang tidak dibersihkan adalah punca kulit kita menjadi kering.Ini menyebabkan kadar air yang berada pada lapisan kulit telah berkurangan.Bagi menjaga kelembapan kulit,anda perlulah minum air dengan secukupnya dan menggunakan krim pelembap bagi mengelakkan kulit menjadi bertambah kering.

Ekzema

Ekzema sering terjadi kepada bayi yang rupanya seperti ruam biasa.Lebih membimbangkan kerana kita hanya menggunakan ubat sapu yang memberikan kesan sementara.Lama kelamaan kulit bayi akan menjadi kering dan berdarah apabila di garu kerana gatal-gatal di bahagian tersebut.Anda juga boleh berjumpa dengan doktor pakar bagi mengetahui penyakit kulit yang anda hadapi.Herbal Blend Shaklee bukan sekadar ubat sapu biasa,kerana ia bertindak mengurangkan eczema pada bayi anda.

Gigitan nyamuk

Bengkak merah disebabkan gigitan nyamuk boleh terjadi kepada mereka yang mempunyai alahan kulit.Kita akan berasa gatal dan sering menggaru menyebabkan ia menjadi bengkak.Redakan bengkak tersebut dengan menyapu krim ini.

Gatal-gatal

Selain dari gigitan nyamuk,ada juga yang menghadapi masalah gatal-gatal di bahagian badan terutama sekali ketika panas dan berpeluh.Sekiranya ia berlarutan berhari-hari,anda perlu berjumpa dengan doktor kulit bagi mengenalpasti masalah sebenar kulit anda.Sementara itu boleh diredakan kegatalan kulit dengan menyapu herbal blend yang berasa nyaman sekali.

Cara Menggunakan Herbal Blend Shaklee

Setiap botol mengandungi kuantiti 4oz atau 113gram menjadikan ia krim yang patut di miliki oleh semua orang.Produk ini adalah untuk kegunaan luaran sahaja,jadi ibu dan bapa perlu meletakkan di tempat yang tidak mudah dicapai oleh bayi anda.Sebelum menggunakannya,anda perlu membersihkan tempat yang hendak disapu krim dengan berhati-hati agar tidak luka.sapu dengan perlahan-lahan dan biarkan krim ini tanpa perlu di basuh semula bahagian tersebut.

Jadi,buatlah tempahan segera Herbal Blend Shaklee ini untuk diletakkan di rumah anda atau di bawa kemana sahaja bagi memberikan keselesaaan pada kulit.


Jom lihat testimonial di bawah , keberkesanan Herbal Blend terhadap RUAM, RUAM LAMPIN & LUKA

Testimonial

Ruam Panas

Ruam Susu

Ruam Lampin / Pampers

Luka

Luka


Jumaat, 7 November 2014

#ShakleeEffect - Herbal Blend Krim Ajaib, Mampu Sembuhkan Luka Dengan Segera


#ShakleeEffect

1. Merawat ekzema dan gatal-gatal akibat gigitan nyamuk dan serangga
Peneman Adam dikala senja.
Setiap kali hampir senja Fza mesti
sapu herbal blend dimerata badan Adam.
so nyamuk2 takut nak dekat dengan Adam.
Cium bau pon nyamuk2 lari... ehehe...
tu cara Fza tak bagi nyamuk dekat dengan Adam.
Anda boleh mencuba....

Herbal Blend sangat berkesan dalam merawat kesan gigitan nyamuk atau serangga. Setiap kali Adam terkena gigitan nyamuk atau semut, saya akan cepat-cepat sapukan krim Herbal Blend supaya tak melarat. Dan hasilnya sungguh memuaskan! Untuk ekzema pun sesuai jugak tau..cepat je ruam tu hilang.


2. Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah

Masalah tumit pecah sememangnya memalukan. Masalah tumit kering dan pecah bukan sahaja berlaku kepada orang tua, tapi sesiapa sahaja boleh mendapat masalah ini. Lebih-lebih lagi jika seseorang itu banyak berdiri dan berjalan. Saya juga pernah mengalami tumit pecah dan merekah. Jadi, saya menggunakan krim Herbal Blend untuk disapu pada tumit setiap hari..dan hasilnya, Alhamdulillah :-)


3. Ubat luka atau melecur

Tak sangka pula, Herbal Blend pun boleh digunakan untuk menggantikan minyak gamat. Seeloknya kena ada satu Herbal blend dalam setiap rumah, bila ada luka je, cepat baik. Untuk luka, kesan calar akibat cakaran kucing atau terkena benda panas. Semua pun boleh...macam tak percaya je kan? Kalau nak tahu, cubalah sendiri..


4. Luka pada puting bagi ibu-ibu menyusu
Luka pada puting akibat gigitan si kecil? Huhu..pedihnya, Allah je yang tau. untuk ibu-ibu yang sedang menyusukan anak, Herbal Blend dapat membantu untuk merawat luka tersebut. Cepat je kering tau..Lagi pun,  Herbal blend ni sangat natural, jadi janganlah risau.. Ia tiada bahan kimia dan ia dijamin selamat untuk semua.


5. Menghilangkan parut
Kalau ada parut akibat chicken pox atau campak, cuba sapukan herbal blend. InsyaAllah parut akan pudar dan menghilang entah ke mana...


6. Ruam pada bayi

Bayi sememangnya senang terkena ruam, terutamanya ruam lampin. Adakalnya sampai melarat-larat. macam saya dulu, bermacam-macam krim saya cuba. Masa tu kesian sangat coz tak kenal lagi Herbal Blend. Terpaksalah bagi krim yang ada steroid bagai. Tapi lepas-lepas ni, tak mau lagi dah. Herbal blend kan ada..Jangan tak tau, Herbal Blend mampu melegakan rasa pedih dan insyaAllah akan merawat ruam lampin tersebut. 


7. Losyen harian
Saya juga gunakan Herbal Blend sebagai losyen harian. Supaya tangan sentiasa lembut.. Herbal Blend tidak berminyak. Jadi sememangnya nyaman dan selesa.


Kenapa saya harus pilih Herbal Blend?
Herbal Blend  diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi (horse chestnut, bunga yarrow, daun sage, dan juga rosemary). Ia telah diuji secara klinikalbagi melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah, seperti tumit, lutut dan siku. Ia dingin, bermentol dan tidak berminyak.


Testimoni Herbal blend
Kerap sapukan Adam Herbal Blend, Alhamdulillah, 3 hari luka dimuka Adam beransur baik.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...