Pages

Memaparkan catatan dengan label Collagen Powder. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Collagen Powder. Papar semua catatan

Sabtu, 1 April 2017

Testimoni Muka Cantik Berseri Dan Toner Sekata


Muka berseri2, toner sekata....
Inginkan muka cantik berseri dan glowing glowing??? Anda boleh le try set di bawah


⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇

Testimoni

- ESP
- COLLAGEN
- CAROTOMAX
- VIT C
- EYE TREATMENT


InshaAllah.... pasti anda cantik berseri

Raya nak dekat... pakat pakat le order untuk kelihatan cantik berseri dihari raya nanti☺

Rabu, 10 Disember 2014

#PromosiShaklee - Collagen Powder

Untuk kecantikan luar & dalam.. 

Collagen Powder #Shaklee




Kolagen!!!!
Atas sebab garis panduan proses pendaftaran yang baharu dikenakan oleh Kerajaan Malaysia, Collagen Powder akan diberhentikan penjualan buat sementara waktu bermula 1 Januari 2015. Ini bermakna anda ada masa sehingga 31 Disember untuk membeli produk ini.

Oleh kerana tempoh pendaftaran permohonan lesen Produk yang baru akan mengambil masa 9-12 bulan, pihak Shaklee berbesar hati memberikan kepada anda PROMOSI BELI 3 PERCUMA 1. Segera dapatkan stok anda kerana penjualan akan diberhentikan bermula JANUARI 2015.



Khasiat Collagen Powder
~Anti-penuaan - menghilangkan liang-liang pori dan kedutan
~Melembab, melicin, menganjal, mencerahkan kulit & menegangkan payudara
~Kesihatan sendi, mata dan tulang

Selain itu, 
Promosi Disember
Untuk Sihat & Cantik
Vitamin C & E
Beli 6 Free 1
Beli 2 Jimat 5%





Sabtu, 25 Oktober 2014

Kulit Cantik Putih Gebu Dengan Cadangan Set Kecantikan Kulit

Cadangan Set Kecantikan (Full Set)
VITAMIN C PLUS 500MG
VITAMIN E
ESP SOY PROTEIN ISOLATE POWDER
VIVIX
COQ HEALTH
B COMPLEX
COLLAGEN POWDER


FUNGSI SETIAP VITAMIN 


VITA C 500mg PLUS 

Manfaat utama

1. Membentuk kolagen
- merangsang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, gusi, rangka dan tulang rawan. 
- oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik

2. Mencantikkan Kulit
- ambil vitamin C setiap hari untuk kulit lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat
   pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.
- selain itu fungis vitamin c adalah untuk memperbaiki simptom pendarahan, 
- meningkatkan sistem imun,
- memerangi kancer dan mengekalkan kolestrol sihat.


VITAMIN E COMPLEX
Manfaat Utama

1. Anti-penuaan
- 1 kapsul vitamin E setiap hari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus,
   parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka,dada dan otot
   paha

2. Memperbaiki parut
-  memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkat kesan
   parut

3. Anti oksidan yang kuat
- pengambilan lebih daripada 1,200IU sehari untuk anti-oksidan yang kuat dan berkesan untuk               melawan kanser, mengukuhkan sistem imin, menghalang atau melambatkan tumor, mengurangkan
  kerosakan akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaiki masalah aoksida-katarak dan masalah
  penglihatan

  Selain itu, melindungi jantung, meningkatkan kemampuan reproduktif, kelastarian tenaga,
  memperbaiki arthiritis serta meghalang keguguran.


ESP ( SOY PROTEIN ISOLATE POWDER)

Manfaat utama

1. Awet muda
   asid amino yang penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland
   dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci awet muda.

2. Membaiki pigmentasi
   membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, memperbaiki pigmentasi dan 
   kedutan kesan tua.

  Selain itu esp jugak baik untuk hormon, baik untuk masalah prostat, pembekal tenaga 
  dan membaiki memori.


COLLAGEN POWDER

Manfaat utama

1. Pembekal kolagen badan dan semestinya untuk tampak lebih muda dan rasa lebih muda


Tampak Lebih Muda


   A) Kolagen memberi manfaat untuk menguatkan rambut dan merangsang peryumbuhan semula.
   B) kuku jadi kuat, bintik hitam hilang dan pangkal kuku akan akan mengekalkan warna yang sihat
  C) kulit akan kurang kering dan elestasiti bertambah baik dan kulit jugak akan cepat sembuh
      serta mngurangkan parut
  D) membantu menghilangkan tanda penuaan.


Rasa Lebih Muda


A) kolagen membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinan tulang rapuh
B) kolagen jugak membntu dalam mengurangkan geseran pada sendi-sendi.
C) baik untuk mata yang sihat. Sel Glya membekalkan nutrisi kepada otak dan disokong oleh 
    kolagen. ini penting untuk menentukan agar otak anda mendapatkan kolagen yang sepatutnya



VIVIX

Manfaat utama

1. berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik uang menolong melambatkan 
    ~ penuaan pada tahap selular.
    ~ boleh baca link ini ingin tahu pasal vivix.
   
Bertindak dengan 4 mekanisme

1. melindungi dan memperbaiki selular DNA

2. memberi impak positif kepada pengawalan genetik

3. menggalakkan biogenesis ( pembentukan baru ) mitochondria

4. melambatkan pembentukan protin AGE ( ADVANCED GLYCATION END PRODUKS) 


COQ HEALTH PLUS

Manfaat Utama

Kulit anda akan lebih muda kerana?

 CoQ10 meningkatlan peredaran darah untuk membekalkan tisu kulit dengan cukup oksigen
 dan nutrisi untuk pemulihan, rejuvenasi dan penghasilan kolagen. ini mambantu kulit lebih tegang , lebih cerah dan berseri. Dan jangan tidak tahu ia jugak boleh menjadi sunblock...makan sebiji sudah cukup untuk melindungi kulit anda ...bestnya


B COMPLEX



Baik untuk menghalang kemurungan, sakit kepala,,stress serta mood kurang baik..
Oleh demikian...tiadalah mahu marah-marah saja kan..kalu marah-marah saja itu yang muka semacam lepas tue timbullah kedut-kedut dimuka..tak gitu...


Inilah semua vitamin-vitamin yang berkaitan dengan kulit cantik nie..

TESTIMONI CADANGAN SET KECANTIKAN SHAKLEE




Ahad, 20 Julai 2014

Manfaat Collagen Powder

COLLAGEN POWDER SHAKLEE

1. APA ITU KOLAGEN / COLLAGEN?

Kolagen atau collagen adalah tisu penyambung yang membantu dalam mengekalkan kekuatan dan keanjalan kulit, rambut, kuku, ligamen, otot, tulang, sendi, tendon, mata, gusi dan saluran darah. Lebih kurang 72% daripada kulit adalah kolagen dan 80% tulang adalah kolagen. Kornia mata kita pun sebenarnya adalah kolagen

2. APA FUNGSI KOLAGEN / COLLAGEN?

Kolagen bertindak melindungi organ kita seperti hati, perut, jantung, paru-paru, saluran dara, sel otak dan organ dalaman lain. Kalau untuk organ luaran, kolagen membantu dalam kecantikan dan kesihatan. Kulit jadi licin dan berseri, tiada jerawat atau jeragat, jadi awet muda, jadi ejen anti penuaan dan paling best, boleh bantu mencegah penyakit.

Best nya!

3. APA ITU SHAKLEE COLLAGEN POWDER (SCP) ?

Mesti la kita nak tahu, ape yang best sangat pasal Shaklee Collagen Powder ni.

Shaklee Collagen Powder ni memang semulajadi dan sumber kolagen yang hebat. Sebab? Sebab Shaklee Collagen Powder mengandungi 4,000mg proprietari Red Snapper Scale (RSS) kolagen iaitu kolagen yang sangat berkualiti tinggi, tulen, lasak dan elastik yang diestrak daripasa sisik ikan Snapper. Ikan Snapper ni kalau orang Malaysia panggil ikan merah.

Lepas tuh, selain kolagen ikan tadi ade beberapa bahan utama lain yang dimasukkan kedalam Shaklee Collagen Powder ni. Ade estrak biji  benih camellia Japonica, ade estrak Pfaffia, estrak kerang kerangan, lactobacillius acidophilus, vitamin C dan vitamin B. Semua bahan-bahan ni digabungkan untuk meningkatkan kadar keberkesanan RSS yg kita dok citer tadi tu.

4. APA BEZANYA SHAKLEE COLLAGEN POWDER DENGAN COLLAGEN LAIN?

Shaklee Collagen Powder ni dibuat daripada kolagen bermolekul sangat ringan lebih kurang 1,00 Dalton aje. Lepas tuh asid amino nye sangat tinggi pulak. Dalam 3000. Kalau jisim molekul biasa, lebih dari 300,000 Dalton pastu asid aminonya 20-50 aje.. Waaaa, bezagila tuh! Sebab tu la Shaklee Collagen Powder ni berkesan!

Bila Shaklee Collagen Powder ni jugak mempunyai jisim molekul yg sangat rendah maka mudahlah diserap badan dan usus kita. Bila senang serap dapatlah bantu tingkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis kulit kita ni dengan berkesan. Ha, faham tak?

Lepas tuh, Shaklee Collagen Powder ni mempunyai sel kepaduan yang sangat tinggi dan mempunyai kapasiti untuk mengekalkan kelembapan kulit kita. 1 gram asid hialuronik boleh menahan air sebanyak 6 liter. Hebat kan?

Ramuan Shaklee Collagen Powder ni tiada pengawet atau bahan tiruan ye. Semua 100% semulajadi. Pewarna pun tkde, gula pun tkde atau bahan terlarang lain semua takde.

Senang pulak tu nak bawak pegi mana-mana pun. 1 sachet tu boleh letak dalam poket seluar, handbag, purseatau letak dalam kereta atau kereta sorong anak.

Dan last sekali, sangat mudah larut.tayah la dok beriya sangat nak kacau-kacau

5. APA KEBAIKAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER?

Banyak manfaatnya Shaklee Collagen Powder ni. Ni adalah antaranya:

~ Mengembalikan keanjalan kulit
~ Meningkatan kelembapan kulit
~ Mengelakkan kulit kering
~ Mencerah dan mengurangkan pigmentasi dan jeragat di wajah
~ Menegangkan payudara dan punggung
~ Anti-penuaan
~ Mengurangkan kedutan
~ Mengecilkan lubang pori-pori di wajah
~ Mengurangkan 'eye bag'
~ Meningkatan kecergasan tubuh badan
~ Memberikan kesuburan rambut

Banyaknya!

Tapi ada bukti ianya berkesan.

Ujian klinikal ke atas Shaklee Collagen Powder membuktikan 71% pengguna mempunyai tesktur kulit yang lebih gebu selepas mengggunakannya selama 8 minggu berturut-turut

¤ 69% peningkatan terhadap kelembapan kulit
¤ 75% peningkatan terhadap kelicinan kulit
¤ 90% peningkatan terhadap keserian wajah dan kulit
¤ 80% pengurangan kedutan diwajah

See, i told you!

6. SIAPA YANG KENE AMBIL SHAKLEE COLLAGEN POWDER?

Semua manusia dan haiwan boleh ambil! Hehehe..Lawak je.

Anda mesti ambil kalau dah tergolong dalam golongan ini:

~ Ada kedutan dekat wajah
~ Ade jeragat dan bintik hitam
~ Ade 'eye bag'
~ Ade pori-pori besar
~ Kulit lesu dan mudah kering
~ Kelihatan tua dari umur sebenar (Oh no!!!)
~ Sakit belakang dan sakit sendi
~ Ada pigmentasi dan kulit tona tak sekata
~ Gusi tak sihat
~ Garis halus di leher
~ Payudara kendur dan punggung pun tak perky (heheehe)
~ Kuku senang pecah
~ Ada lingkaran hitam bawah mata
~ Rambut kering lepas tu ada bercabang pulak dihujungnya

Kalau tkde semua ni, nak amik pun boleh. bagus utk kesihatan secara keseluruhan


Testimoni Collagen Powder

Sabtu, 24 Mei 2014

Collagen Powder Shaklee



Shaklee Collagen PowderANTI PENUAAN

– Mengurangkan liang pori-pori (pori-pori terbuka), kedutan dan garis halus. - Melembabkan dan menjadikan kulit anjal, lembut dan tegang.  
- Meningkatkan kelicinan kulit serta mengurangkan pigmentasi, jerawat dan kulit tak sekata 
- Menyuburkan rambut dan kuku yang sihat
- Membantu menegang dan menganjalkan payudara 

 Perbezaan Shaklee
 ----------------- 
Shaklee collagen powder adalah supplemen collagenyang unggul, mengandungi 4,000mg collagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari, sejenis collagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik Ikan Merah. Kolagen Shaklee / Shaklee Collagen Powder adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1,000 Dalton (berat molekular collagen disukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis collagen pada lapisan dermis dengan berkesan. Tujuh ramuan utama termasuk ekstrak biji Camelia japonica, collagen ikan, ekstrak kekerang, Lactobacillus acdophilus, Vitamin C and Vitamin B, digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan collagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar. 

 Manfaat Utama: 
---------------- 
Semakin kita menua, tubuh kita menghasilkan semakin kurang collagen, mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, disamping kulit yang semakin kendur. Umur bukanlah hanya satu factor yang menyebabkan kekurangan collagen di dalam tubuh kita. Kerosakan collagen juga boleh dipercepatkan dengan faktor luaran seperti matahari, radikal bebas di udara, air dan nutrisi, merokok dll. Justeru itu, Shaklee Collagen Powder, mampu 

membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut. Tampak Lebih Muda.

 collagen juga bermanfaat dalam membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula. 

 Kuku akan menjadi lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat. 

 Kulit akan kurang kering dan elastisiti akan bertambah baik. Kulit juga akan sembuh dengan cepat dan ini akan membantu mengurangkan parut. 

 Membantu menghilangkan tanda penuaan.Rasa Lebih Muda.

 collagen adalah sama penting untuk tulang seperti juga tulang perlukan kalsium.  

 collagen membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinannya menjadi rapuh. 

 collagen juga membantu mengurangkan kesakitan dan geseran disendi-sendi.

Baik untuk mata. Kornea memerlukan collagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal. 

 Memastikan otak sentiasa sihat. Sel glya membekalkan nutrisi kepada otak dan ini disokong oleh collagen. Adalah penting untuk menentukan agar otak anda mendapat menfaat collagen agar minda anda tetap berkeadaan baik semakin anda menua. 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...