Pages

Memaparkan catatan dengan label Herbal Blend. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Herbal Blend. Papar semua catatan

Ahad, 9 April 2017

Cadangan Set Kurus Mengikut Bajet Anda


Jom mama sharekan secara ringkas Set Kurus mengikut bajet anda. Sekiranya anda mempunyai bajet yang sedikit anda boleh memilih LECITHIN + HERBALAX. Fungsi 2 suplemen ni adalah membantu MEMBAKAR SERTA MEMBUANG LEMAK yang ada. Sekiranya bajet anda berlebihan boleh lah membeli seperti yang mama sarankan๐Ÿ˜Š.


Ini adalah Suplemen Set Kurus yang kami sarankan

⤵⤵⤵⤵⤵

Cadangan Set Kurus
- omega guard
- herba lax
- lecithin
- cinch tea
- herbal blend

✔Boleh sesuaikan dengan bajet anda... nak tau set bajet jimat boleh pm ye ☺


Selain itu anda haruslah tahu apa fungsi setiap Suplemen ini. BAKAR+BUANG+DETOX+BINA sangat penting utk turun kan berat badan... jom ketahui apa itu BAKAR+BUANG+DETOX+BINA....

BAKAR DAN BUANG

Lecithin/Omega Guard + Herblax /Alfalfa
**Lecithin atau Omega memecahkan lemak yang berlebihan di dalam badan.

**Herblax atau Alfalfa pula berfungsi sebagai medium pengangkutan untuk membawa keluar daripada badan.
Oleh itu, konsep Bakar dan Buang Shaklee ini secara umum memang berkesan untuk menurunkan berat badan.

DETOX

Kenapa Detox itu penting?
-----------------------
Detox adalah untuk menyingkirkan toksin berlebihan yang terkumpul dalam badan. Tanpa mengeluarkan toksin yang terlampau banyak di dalam badan, badan sukar menyerap nutrient dari makanan seharian dan supplemen.

BINA

Kenapa Protein penting?
-------------------------
Protein penting untuk pelihara otot dalam badan.
Perasan atau tidak, ada orang yang berat badannya turun tetapi badan dia masih flabby (menggeleber)? Berat yang turun tu bukan kerana kurang lemak tapi dia kehilangan otot. Otot penting untuk tingkatkan metabolisme badan bagi pembakaran  lemak.


http://Www.wasap.my/60125032978

Selasa, 4 April 2017

Testimoni Selepas Consume Shaklee

Nak share⤵⤵⤵⤵

SEBELUM

⬇⬇⬇⬇

gambar kiri: 25/6/2016 (sebelum kenal shaklee)

Setelah hampir 10 BULAN consume #shaklee . Baru hari ni berani nak share gambaq closed up camni

Ya kawan2, muka faezatul pernah berjerawat teruk. Jerawat yang besar-besar, merah & bernanah ranum kat dalam tuh! Sakitnya Ya Allah..😭

Part paling sedih bila jerawat tuh boleh meletup anytime dia suka. Kadang tak sedar pun, tengok2 kat telekung dah ada darah kot! Geli kan tengok?😱

Puncanya? Salah pakai skincare (tak mau mention skincare apa), mungkin sesuai dengan orang lain tapi BUKAN SAYA.

Salah faezatul juga gatai sangat nak try padan muka! Terpengaruh sgt dgn iklan claimed cntik advanced.. 😜

SELEPAS

⬇⬇⬇⬇

Gambar kanan : 2/4/2017

Ikhtiar faezatul dengan Shaklee bermula dengan #vitamine & ESP. Follow guide dr ummi saya, Dr. Ainniah, #alhamdulillah 2 minggu pertama dah nampak perubahan ketara, JERAWAT yang membengkak MAKIN KECUT, PARUT MAKIN PUDAR!

Masa tu, dah betul2 rasa yakin dengan Shaklee neh. Sebulan lepas tu, faezatul slowly add on #vitaminc + #bcomplex + #glacomplex + #nutriwhite cleanser

Perubahan makin ketara tapi lambat progressnya. November 2016, faezatul add on #alfalfacomplex & faezatul akui kagum dengan 'kerja' alfalfa neh. Dia speed up healing process & total detox kulit faezatul #alhamdulillah happy sangat!👏👏

Start dr 'trauma' lampau, faezatul dah x pakai skincare lgsung smpai la ni.

Utk luaran, faezatul cuma sapu #herbalblend sbg plembab & penghilang parut. Best sgt! Sebab tak berminyak, sejuuuuuk ja kulit saya..😁

Yang tinggal la ni si parut merah2 yang dok ketegaq takmau hilang..ada lg dlm 30%..Nampak gaya memang kena ratah ESP sngguh2 lpas neh..😂

Isnin, 13 Mac 2017

Herbal Blend Boleh Legakan Kesakitan & Lecur Terkena Air Panas


Pagi pagi terasa nak minum NESCAFE 3 IN 1.... tapi bila tekan air panas boleh pula mengalamun jauh.. last last bukan air panas jatuh ke dalam cawan tapi air panas jatuh ke tangan....

Huwarghhhh.... sakitnya... hanya Allah yg tahu... tak de apa kat opis..hanya nampak Herbal Blend... terus lumur ke tangan... picit bagai nak ye je....

Hush.... lega sangat sangat...tangan tak membengkak pon..syukur sebab letak 1 herbal blend kt opis.... syukur Alhamdulillah... 

Tak rugi simpan 1 herbal blend kat opis atau rumah.. bila bila emergency sapu jee... 

Herbal blend ni sangat sesuai untuk 1 rumah tahu. Dari baby hingga le warga emas... Nyamuk gigit sapu... Semut gigit sapu... Jatuh pon kerap le sapu supaya luka tu tak tinggal kan bekas....
Akak share jer... agak berkenan... boleh le wasap akak ye...

Khamis, 27 November 2014

#ShakleeEffect - Herbal Blend Mampu Sembuhkan Ruam, Ruam Lampin, Ekzema dan Luka Dengan Segera!



Herbal Blend Shaklee adalah krim yang boleh digunakan bagi siapa yang menghadapi masalah kulit.Seringkali kulit yang bermasalah menyebabkan kita berada dalam keadaan tidak selesa dan sering hendak garu untuk menghilangkan kegatalan tersebut.Akibatnya kulit akan melecet dan luka yang pasti pedih apabila terkena air.




Kelebihan Herbal Blend Shaklee Untuk Kulit
Bahagian yang disapu akan berasa dingin menjadikan Herbal Blend ini sesuai digunakan oleh bayi,kanak-kanak mahupun orang dewasa.Di ekstrak dari bahan semulajadi seperti sage,horse chestnut yarrow dan Rosemary.Kesannya adalah optimum kerana krim tersebut mudah meresap ke dalam kulit kita.Bebas daripada parabenAnda juga boleh menggunakannya sebagai losyen harian kerana herbal blend shaklee ini tidak melekit.

Kegunaan Herbal Blend Shaklee

Ruam

Terdapat beberapa jenis ruam yang sering terjadi kepada bayi anda.Contohnya adalah ruam panas disebabkan kepanasan yang menyebabkan bintik-bintik merah timbul pada kulit mereka.Manakala ruam susu pula terjadi sekiranya kita tidak mengelap susu yang tertumpah pada kulit.Kulit bayi terutama di bahagian punggung adalah begitu sensitif sekali.kulit akan menjadi merah dan sakit apabila terkena air disebabkan kesan melecet pada kulit mereka.Ini disebabkan lampin yang dipakai tidak ditukar dengan kerap menyebabkan ruam lampin berlaku.

Tumit kaki pecah atau merekah

Tumit kaki yang pecah atau merekah pasti membuatkan anda berasa segan ketika berada di luar.Apatah lagi ia akan jelas kelihatan ketika anda sujud di dalam solat.Pasti mereka memikirkan kita tidak begitu menitikberatkan soal kebersihan.Sebenarnya terdapat beberapa punca yang menyebabkan tumit kaki kita merekah seperti kulit kering di bahagian kaki.Sapuan herbal blend dapat memberikan kelembapan dan seterusnya menjadikan kulit kita lembut semula.

Kulit kering

Aktiviti di luar,kesan pencemaran,mandi menggunakan air panas dengan kerap,penggunaan kosmetik yang tidak dibersihkan adalah punca kulit kita menjadi kering.Ini menyebabkan kadar air yang berada pada lapisan kulit telah berkurangan.Bagi menjaga kelembapan kulit,anda perlulah minum air dengan secukupnya dan menggunakan krim pelembap bagi mengelakkan kulit menjadi bertambah kering.

Ekzema

Ekzema sering terjadi kepada bayi yang rupanya seperti ruam biasa.Lebih membimbangkan kerana kita hanya menggunakan ubat sapu yang memberikan kesan sementara.Lama kelamaan kulit bayi akan menjadi kering dan berdarah apabila di garu kerana gatal-gatal di bahagian tersebut.Anda juga boleh berjumpa dengan doktor pakar bagi mengetahui penyakit kulit yang anda hadapi.Herbal Blend Shaklee bukan sekadar ubat sapu biasa,kerana ia bertindak mengurangkan eczema pada bayi anda.

Gigitan nyamuk

Bengkak merah disebabkan gigitan nyamuk boleh terjadi kepada mereka yang mempunyai alahan kulit.Kita akan berasa gatal dan sering menggaru menyebabkan ia menjadi bengkak.Redakan bengkak tersebut dengan menyapu krim ini.

Gatal-gatal

Selain dari gigitan nyamuk,ada juga yang menghadapi masalah gatal-gatal di bahagian badan terutama sekali ketika panas dan berpeluh.Sekiranya ia berlarutan berhari-hari,anda perlu berjumpa dengan doktor kulit bagi mengenalpasti masalah sebenar kulit anda.Sementara itu boleh diredakan kegatalan kulit dengan menyapu herbal blend yang berasa nyaman sekali.

Cara Menggunakan Herbal Blend Shaklee

Setiap botol mengandungi kuantiti 4oz atau 113gram menjadikan ia krim yang patut di miliki oleh semua orang.Produk ini adalah untuk kegunaan luaran sahaja,jadi ibu dan bapa perlu meletakkan di tempat yang tidak mudah dicapai oleh bayi anda.Sebelum menggunakannya,anda perlu membersihkan tempat yang hendak disapu krim dengan berhati-hati agar tidak luka.sapu dengan perlahan-lahan dan biarkan krim ini tanpa perlu di basuh semula bahagian tersebut.

Jadi,buatlah tempahan segera Herbal Blend Shaklee ini untuk diletakkan di rumah anda atau di bawa kemana sahaja bagi memberikan keselesaaan pada kulit.


Jom lihat testimonial di bawah , keberkesanan Herbal Blend terhadap RUAM, RUAM LAMPIN & LUKA

Testimonial

Ruam Panas

Ruam Susu

Ruam Lampin / Pampers

Luka

Luka


Isnin, 24 November 2014

#ShakleeEffect - Kenali Penyakit EKZEMA Dan Penyembuhannya Dengan Produk Shaklee



“Comelnya baby ni…eh tapi kenapa ada merah-merah kat pipi dia?” soal saya kepada jiran yang baru sahaja pulang mengambil anaknya dari rumah pengasuh.

“Oh ni kena ekzema, tu yang merah-merah tu”, jawab jiran saya.

Ekzema, hmm.. penyakit kulit pada bayi. Nak kena google ni untuk cari maklumat. Mana tahu boleh bantu dia. Selepas google dan browsing, saya terjumpa artikel kesihatan mengenai penyakit ekzema ini. Mari baca untuk tambah ilmu kesihatan. Penting ye lebih-lebih jika anda ada anak kecil.



Penyakit ekzema merupakan sejenis penyakit genetik yang dikaitkan dengan sistem pertahanan diri seseorang yang bertindak balas secara serius terhadap punca yang mengakibatkan alahan. Ini menyebabkan kulit menjadi kemerah-merahan, gatal dan rasa pedih.

Bagi ekzema pada tahap ringan ke sederhana, masalah ini mengakibatkan kulit kering, panas dan gatal, manakala dalam kes-kes yang serius, ia menjadi merekah dan boleh mengakibatkan pendarahan.

Menurut pakar-pakar dermatologi, permintaan untuk rawatan ekzema di Malaysia meningkat sebanyak 20 peratus sejak tahun 2001 terutamanya yang melibatkan kanak-kanak.

Ekzema atopik diramalkan akan memberi kesan sehingga 14 peratus kepada kanak-kanak yang menunjukkan risiko berkaitan dengan atopi seperti deman alergi dan asma.

Faktor Berlakunya Penyakit Ekzema

Beberapa faktor-faktor utama yang menyumbang kepada peningkatan jumlah kes adalah seperti peningkatan suhu dan kelembapan disebabkan perubahan cuaca.

Lain-lain faktor termasuklah pencemaran alam sekitar, pelbagai bahan tambahan kimia, bahan cuci kasar, logam dan kosmetik yang boleh mendatangkan kesan alergi kepada individu yang mudah menghidap ekzema.

“Trend ini juga dikaji di negara-negara maju seperti United Kingdom dan Amerika Syarikat, di mana peningkatan kes ekzema mempunyai kesan besar kepada kos kesihatan,” menurut Dr. Steven Chow, perunding kanan dermatologi merangkap presiden Persekutuan Majlis Pengamal-pengamal Perubatan Swasta Malaysia atau Federation of Private Medical Practitioners Association of Malaysia (FPMPAM)

“Melainkan mereka yang mempunyai risiko seperti kanak-kanak mempunyai pelan pengurusan jangka panjang, permintaan bagi rawatan akan terus meningkat oleh kerana kemungkinan pengulangan keradangan walaupun setelah dewasa,” tambahnya.

Menurut Dr. Chow lagi, kaji selidik yang dijalankan di Amerika Syarikat menunjukkan bahawa 23 peratus daripada individu yang menghidap dermatitis atopi tidak menggunakan pelembap dan 29 peratus tidak menggunakan pencuci yang sesuai. Kemungkinan ia juga berlaku di Malaysia.

“Dengan mengenal pasti dan menghindari penggunaan produk penjagaan kulit yang tidak sesuai, ahli keluarga dan individu boleh mencapai pengawalan ekzema untuk jangka masa panjang yang juga boleh mengurangkan perbelanjaan mereka dalam penjagaan kesihatan.

Perunding dermatologi Dr. Mardziah Alias pula berkata, penggunaan sabun dan bahan cuci kasar merupakan penyebab biasa ekzemakerana ia mengandungi bahan kimia yang boleh menghilangkan kelembapan kulit.

“Dengan menggunakan pelembap, mereka boleh menghalang kulit daripada menjadi kering sementara ia meningkatkan lapisan perlindungan semula jadi kulit terhadap faktor-faktor penyebab ekzema.

“Yang terbaik adalah krim yang mempunyai dwi-fungsi untuk melembap dan pada masa sama sebagai agen antikeradangan untuk melegakan kulit.

Apakah petua untuk menjaga kulit ini?

Hadkan penggunaan

Sebaik-baiknya elakkan penggunaan produk isi rumah seperti pembersih, detergen, losen lepas mencukur, sabun, gasolin dan turpentin. Produk seperti ini cenderung menyebabkan iritasi kulit.

Pakai sarung tangan

Sarung tangan plastik atau vinil boleh melindungi kulit daripada terdedah kepada bahan-bahan yang berupaya menjejaskan kesihatan kulit.

Kain kapas atau kombinasinya

Fabrik bulu atau sesetengah tekstil sintetik boleh menyebabkan iritasi kulit. Mereka yang mempunyai kulit sensitif akan berasa lebih selesa mengenakan pakaian yang diperbuat daripada kapas atau kombinasi kapas.

Sewaktu mandi

Mandi dengan hanya menggunakan sabun lembut tanpa pembersih yang boleh digunakan dengan atau tanpa air. Kekalkan suhu air pada kadar dingin atau suam dan bukan panas.

Berendam dalam tab mandi untuk seketika adalah baik untuk kulit. Ini kerana lapisan luar kulit boleh menyerap air dan mengelakkan kekeringan. Seboleh-bolehnya rendam selama 15 hingga 20 minit.

Kemudian, gunakan tuala lembut untuk mengelap kulit. Jangan sesekali menggaru kulit. Sebaik sahaja selesai mencukur, sapukan pelembap pada kulit anda. Ini dapat mengekalkan tahap kelembapan kulit.

Losen

Pelembap menjadikan kulit lebih lembut dan fleksibel. Elakkan pelembap yang mengandungi pewangi dan pelbagai bahan tambahan. Sesetengah pelembap berbentuk krim sesuai untuk kulit kanak-kanak. Ini kerana kandungannya yang tidak berminyak dan mengandungi agen antikeradangan yang sesuai dengan kesan pelembap dan boleh memanfaatkan kulit ekzema. Amalkannya setiap hari.

Menggaru

Elakkan daripada menggaru kawasan yang terdedah biarpun gatal. Menggaru boleh menyebabkan kulit merekah. Sebaliknya, gunakan pelembap untuk menangani kegatalan tersebut. Ibu bapa boleh memakaikan sarung tangan pada bayi mereka bagi mengelakkan si kecil daripada menggaru.

Berpeluh

Kepanasan atau berpeluh melampau boleh mengakibatkan kegatalan kulit. Jika boleh, elakkan aktiviti yang boleh membuatkan anda berasa terlalu panas dan berpeluh secara berlebihan.

Tekanan

Belajarlah cara untuk mengenal pasti dan berdepan dengan tekanan. Teknik pengurangan tekanan sedikit sebanyak boleh membantu mengatasi masalah ini daripada bertambah teruk.

Penjagaan khas

Bahagian yang terjejas akibat ekzema akan mudah menerima kesan iritasi. Ini bermakna penjagaan khas masih diperlukan. Jadi, teruskan tip-tip ini biarpun selepas kulit anda sudah pulih sepenuhnya.


Jom rawat EKZEMA dengan Produk Shaklee:-

RAWATAN DALAMAN




#Alfalfa merupakan raja bagi segala tumbuhan dan herba. Alfalfa Complex Shaklee kaya dengan kandungan klorofil yang dapat membantu masalah penyakit kulit seperti eczema.

#Omega Guard mempunyai Omega 3 yang bersifat anti inflamasi yang dapat mengawal keradangan kulit serta dapat menghaluskan kulit dan meningkatkan imuniti kulit terhadap jangkitan.

#Meal Shakes dan ESP baik untuk pemulihan luka dan proses pengantian sel baru yang lebih sihat. Sel badan yang sihat memudahkan penyerapan nutrien dalam badan seterusnya memulihkan luka eczema dengan cepat.

#Nutriferon - Mereka yang mempunyai eczema dikaitkan dengan sistem imuniti yang rendah dan abnormal untuk melawan sebarang jangkitan kulit. Maka, Nutriferon sangat digalakkan bagi mereka yang mempunyai masalah imuniti badan yang rendah.


****************************************


RAWATAN LUARAN


#Herbal Blend - Boleh disapu dapat tempat yang terdapat jangkitan eczema. Herbal Blend Shaklee sangat sesuai bagi mereka yang mempunyai masalah eczema kering dan kulit kasar.
Nota - tidak sesuai bagi eczema berair.

#Basic H2 Shaklee sangat sesuai untuk digunakan bagi mereka yang alah kepada sabun yang mempunyai bahan kimia. Campuran 5 titis Basic H2 ke dalam baldi mandian sudah mencukupi untuk mengering dan merawat eczema. 
Nota - tidak sesuai untuk pesakit eczema kering kerana boleh menyebabkan kulit bertambah kering dan bersisik.

#Vitamin E - Boleh di sapu untuk menghilangkan luka eczema berair dan memudarkan parut.


Testimoni Ekzema 




Kredit ; Kesihatan Info



Jumaat, 7 November 2014

#ShakleeEffect - Herbal Blend Krim Ajaib, Mampu Sembuhkan Luka Dengan Segera


#ShakleeEffect

1. Merawat ekzema dan gatal-gatal akibat gigitan nyamuk dan serangga
Peneman Adam dikala senja.
Setiap kali hampir senja Fza mesti
sapu herbal blend dimerata badan Adam.
so nyamuk2 takut nak dekat dengan Adam.
Cium bau pon nyamuk2 lari... ehehe...
tu cara Fza tak bagi nyamuk dekat dengan Adam.
Anda boleh mencuba....

Herbal Blend sangat berkesan dalam merawat kesan gigitan nyamuk atau serangga. Setiap kali Adam terkena gigitan nyamuk atau semut, saya akan cepat-cepat sapukan krim Herbal Blend supaya tak melarat. Dan hasilnya sungguh memuaskan! Untuk ekzema pun sesuai jugak tau..cepat je ruam tu hilang.


2. Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah

Masalah tumit pecah sememangnya memalukan. Masalah tumit kering dan pecah bukan sahaja berlaku kepada orang tua, tapi sesiapa sahaja boleh mendapat masalah ini. Lebih-lebih lagi jika seseorang itu banyak berdiri dan berjalan. Saya juga pernah mengalami tumit pecah dan merekah. Jadi, saya menggunakan krim Herbal Blend untuk disapu pada tumit setiap hari..dan hasilnya, Alhamdulillah :-)


3. Ubat luka atau melecur

Tak sangka pula, Herbal Blend pun boleh digunakan untuk menggantikan minyak gamat. Seeloknya kena ada satu Herbal blend dalam setiap rumah, bila ada luka je, cepat baik. Untuk luka, kesan calar akibat cakaran kucing atau terkena benda panas. Semua pun boleh...macam tak percaya je kan? Kalau nak tahu, cubalah sendiri..


4. Luka pada puting bagi ibu-ibu menyusu
Luka pada puting akibat gigitan si kecil? Huhu..pedihnya, Allah je yang tau. untuk ibu-ibu yang sedang menyusukan anak, Herbal Blend dapat membantu untuk merawat luka tersebut. Cepat je kering tau..Lagi pun,  Herbal blend ni sangat natural, jadi janganlah risau.. Ia tiada bahan kimia dan ia dijamin selamat untuk semua.


5. Menghilangkan parut
Kalau ada parut akibat chicken pox atau campak, cuba sapukan herbal blend. InsyaAllah parut akan pudar dan menghilang entah ke mana...


6. Ruam pada bayi

Bayi sememangnya senang terkena ruam, terutamanya ruam lampin. Adakalnya sampai melarat-larat. macam saya dulu, bermacam-macam krim saya cuba. Masa tu kesian sangat coz tak kenal lagi Herbal Blend. Terpaksalah bagi krim yang ada steroid bagai. Tapi lepas-lepas ni, tak mau lagi dah. Herbal blend kan ada..Jangan tak tau, Herbal Blend mampu melegakan rasa pedih dan insyaAllah akan merawat ruam lampin tersebut. 


7. Losyen harian
Saya juga gunakan Herbal Blend sebagai losyen harian. Supaya tangan sentiasa lembut.. Herbal Blend tidak berminyak. Jadi sememangnya nyaman dan selesa.


Kenapa saya harus pilih Herbal Blend?
Herbal Blend  diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi (horse chestnut, bunga yarrow, daun sage, dan juga rosemary). Ia telah diuji secara klinikalbagi melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah, seperti tumit, lutut dan siku. Ia dingin, bermentol dan tidak berminyak.


Testimoni Herbal blend
Kerap sapukan Adam Herbal Blend, Alhamdulillah, 3 hari luka dimuka Adam beransur baik.



Sabtu, 24 Mei 2014

Testimoni Shaklee - Kurus Lansing Bila Amalkan Produk Shaklee


Ramai yang bertanyakan saya.. mcm mana boleh kurus lepas bersalin?? Lepas bersalin.. badan naik mcm di pam2.. sekarang dah kembali ramping mcm dedulu kala...

Nilah produk shaklee yang saya amalkan hingga sekarang.... 

☞Lecithin : sebagai pembakar lemak.. 
☆ bila kita makan.. lemak bkumpul...dengan lecithin kita tak perlu risau...

☞Herb-lax : sebagai detox... 
☆ biar dia menolong cuci usus kita... tahu tak.. kalau usus kita tersumbat.. tak mustahil kita kan kena kanser usus... 

☆ selain itu herba-lax membantu kita mengurangkan sembelit... lepas mkn herb-lax...sistem pembuangan kita kn jadi mudah/lawas... 

☞Esp : memberi tenaga
☆ dengan esp... anda akan rasa kenyang.. dah kenyang... mcm2 boleh buat... time ambil lunch atau dinner.. anda tak kan nak makan byk...sbb dh kenyang

☞Herbal blend : mengurangkan selulit, kempiskan perut yg buncit
☆ sapu je kat mana2 yg gedeber atau buncit.. in sha Allah... perut atau kulit anda akan cantik.. 


๐Ÿ”ดIni lah hasilnya bila kita konsisten terhadap pengambilan produk Shaklee. Kena teruskan untuk kurus langsing berpanjangan.

Gambar Terkini 4/5/2014.
Masa ini Adam dah pon 1 tahun 4 bulan



HERBAL BLEND SHAKLEE

HERBAL BLEND SHAKLEE
Krim yang dingin dan tidak berminyak ini diperbuat drp bahan semulajadi seperti horse chestnut, bunga yarrow, daun sage dan rosemary. Ianya 100% organik, bebas steroid dan paraben dan sangat sesuai untuk kulit sensitif. Antara kegunaan Herbal Blend:-
- Melembutkan kulit kasar dan tumit pecah
- Menyelesaikan masalah kulit gatal
- Menghilangkan parut termasuk campak dan chicken pox
- Menghilangkan ruam pada bayi
- Memberi kelegaan semasa ketidakselesaan akibat demam
- Sebagai losyen untuk kegunaan harian..



Khasiat Herbal Blend Shaklee

Herbal Blend Multi-Purpose Cream Shaklee Bukan Sekadar Krim BIASA Apa itu Herbal Blend Multi-Purpose Cream?? Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana dapat membantu melembutkan kulit kasar & pecah pada lutut, siku serta tumit kaki. Krim ini terasa dingin bila di pakai dan bermentol serta yang paling baik ia tidak berminyak. Diperbuat daripada ekstrak herba semulajadi seperti daun sage, horse, chestnut yarrow & rosemary yang amat menenangkan. Herbal Blend disediakan dalam tiub 4oz yang sangat tahan lama.

 Kegunaan Herbal Blend Multi-Purpose Cream ☞Melembutkan kulit kasar, 
☞ tumit pecah,  
☞kulit kering 
☞Merawat eczema 
☞Merawat dari gigitan nyamuk 
☞Merawat luka pada puting ibu menyusu 
☞Ubat untuk luka dan melecur 
☞Ruam lampin dan ruam peluh pada bayi 
☞Mengatasi lemak berlebihan 
☞Menghilangkan parut termasuk parut campak 
☞Memberi kelegaan semasa ketidakselesaanakibat demam sebagai losyen untuk kegunaan harian 

 Keistimewaan Herbal Blend 
☛Terasa dingin pada kulit 
☛Diekstrak dari herba semulajadi 
☛Tidak berminyak 
☛Mudah diserap 
☛Aroma yang amat menenangkan 
☛Mudah digunakan dan mudah di bawa 
☛Sesuai untuk semua golongan 
☛Dijamin berkesan  
☛Halal 
☛Tanpa Steroid Memang Krim ini sangat saya syorkan untuk kegunaan seisi keluarga. InsyaAllah anda akan merasa kebaikannya.. 






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...