Pages

Memaparkan catatan dengan label Kencing Manis. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Kencing Manis. Papar semua catatan

Selasa, 20 Januari 2015

#KelasOnline - Vivix Dan Penyakit Kronik By Master Wan Zuriana

Kelas Online
Vivix Dan Penyakit Kronik 
by Master Wan Zuriana
19 Januari 2015
9.00 malam Hingga 10.00 malam


Jom ketahui Bagaimana Vivix Berjaya Merawat Penyakit Kronik. Perkongsian dari Master Wan Zuriana.

Bismillahirrahmanirrahim, Assalamualaikum wbt...
Kelas malam ni bertajuk VIVIX dan penyakit kronik??


Pengenalan VIVIX
★ Vivix merupakan cecair yg mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol

★ Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi

Tahukah anda 2.6 juta rakyat malaysia menghidap diabetes atau pun kencing manis dan jumlah ini meningkat saban tahun? Jumlah yg rasanya tak patut dibanggakan.

Kes sakit kronik makin meningkat. Kumpul duit, buat bayar bil sakit. Walhal ada pilihan hidup tua dan sihat. Vivix Shaklee, ikhtiar termurah bagi elakkan risiko dan bantu merawat sakit kronik. 

Penyakit kronik yang paling popular dalam negara kita adalah diabetis dan juga obesiti. Sampaikan kerajaan usulkan ubah waktu operasi kedai makan 24 jam. Begitu terukkah habit pemakanan orang Malaysia?

Kalau org tanya apa produk paling bagus dan best dalam barisan supplemen shaklee semestinya ia adalah VIVIX


Ia ibarat tonik ajaib sebab mampu mengubati byk penyakit2 kronik dengan izin Allah jua. Just named it. Biasa utk sakit kronik/keadaan spt dibawah ini memang di syorkan VIVIX:-

- Kencing Manis
- Darah Tinggi, Kolestrol tinggi
- Stroke, Jantung
- Kanser
- Tibi
- Pesakit SLE
- Resdung, Allergi hidung
- Asma
- Anti penuaan (kecantikan)
- Perokok Tegar
- Gastrik
- Ulser Perut
- dll


*********************

Testimoni VIVIX >>
[9:17PM, 19/01/2015] ‪+60 14-232 1811‬: Haaa..tau tak vixix ni leh turunkan paras bacaan gula dlm darah?
[9:18PM, 19/01/2015] ‪+60 14-232 1811‬: Jiran dpan umah ni, bacaan dia 18, cuba amik vivix xsmpai sebulan turun ke paras 6

*********************


Manfaat VIVIX



Bagaimana vivix bertindak kepada pesakit2 kronik?

Manfaat Kesihatan Resveratrol. Resveratrol digunakan sebagai terapeutik dalam beberapa penyakit kronik.




Vivix adalah suplemen yang menembusi dan memperbaiki DNA. 

DNA adalah bahan asas dalam pembentukan sel. 
Maka apabila DNA telah dibaiki, sistem badan kembali pulih seperti waktu muda dan kembali pada keadaan asal yang sihat dan elok.

Peringatan!!!!
Saya cuba cari info tentang talasemia yee
Yg pasti Alfalfa dan Vitamin E tak boleh diambil oleh pesakit talasemia



Jom kita tengok secara detail bagaimana vivix merawat penyakit2 kronik ni


1. Memperbaiki Sel-Sel DNA

▪ Tahukah bahawa setiap hari hampir 1 juta sel-sel DNA rosak. Kerosakan berlaku secara langsung dan tidak langsung. 

~ Secara langsung seperti terdedah kepada radiasi (sebagai contoh semasa proses kimoterapi bagi pesakit kanser). 
~ Dan yang lebih parah adalah kerosakan secara tak langsung. Terdedah dengan radikal bebas, pencemaran dan makanan yang tidak sihat


2. Pengawalan Genetik

▪ Genetik adalah unik dan biasanya diwarisi dari ibu atau ayah. Ini juga akan menentukan jangka hayat dan juga berapa cepat kita menjadi tua. 

▪ Perasan tak ada yang umur 50an tapi kelihatan muda cantik macam 30an. Dan ada yang baru 30an tetapi nampak sungguh berumur. Ini berlaku kerana faktor genetik kita yang unik.

▪ Kandungan utama Vivix membantu mengawal genetik dan melambatkan proses penuaan. Bukan sahaja penuaan dari segi fizikal. Malahan penyakit yang disebabkan oleh faktor penuaan juga dapat dielakkan seperti cardiovascular disease, cancer, arthritis, cataracts, osteoporosis, type 2 diabetes, hypertension and Alzheimer's disease


3. Meningkatkan Tenaga Pada Tahap Sel Tenaga 

▪ tubuh manusia terhasil dari rantaian sel-sel di dalam badan. Semakin berumur, makin menurunlah tenaga yang dihasilkan. 

▪Jadi ramuan utama Vivix Shaklee akan meningkatkan tenaga dari tahap sel. Sel yang bertenaga akan menghasilkan tubuh yang sihat dan bertenaga.




Nampak too be good to be true kan? 1 botol utk hampir ke semua penyakit..which selalu orang kata mana ada produk mcm tu...uolls penah tak dipersoal mcm tu?
Kan..vivix ni produk yg paling istimewa dan paling cepat menampakkan kesan
Testimoni >>Contoh yg kena strok langsung tak leh berjalan, dh mula boleh menggerakkan otot2


Ni sedikit fakta mengenai vivix utk ibu mengandung dan menyusu




Testimoni VIVIX>>
Kanser Sembuh Dengan Vivix


Klik Gambar Untuk Baca Testimoni Vivix - Kanser Sembuh Dengan Vivix
Kisah Master Law Chu Hian


Sabtu, 27 Disember 2014

B-Complex Shaklee Bagus Untuk Redakan Stress & Wanita Hamil

Apakah B-Complex ?





B Complex terdiri dari kumpulan lapan (8) vitamin B iaitu:

  • Thiamin (B-1), 
  • Riboflavin (B-2),
  • Niacin(B-3),
  • Pantothenic acid (B-5), 
  • Pyridoxine (B-6), 
  • Folic Acid (B-9) and 
  • Cobalamin (B-12) 
  • Serta Biotin.


Secara ringkas fungsi Vitamin B Complex

  • Vitamin B1 : mengurangkan kelesuan,keresahan,mempertingkatkan kecerdasan mental,melancarkan peredaran darah,meningkatkan stamina badan,menyihatkan sistem pencernaan dan memperbaiki metabolisme
  • Vitamin B2 : mengurangkan keletihan mata,katarak,jangkitan lidah,membantu mengaktifkan vitamin B6 dan asid folik
  • Vitamin B3 : mengurangkan pengaliran kolestrol di dalam darah,memperbaiki kesihatan kulit,rambut,sistem pencernaan dan mengelakkan depresi
  • Vitamin B5 : mengurangkan stress fizikal dan mental,membantu mengurangkan penuaan pra matang
  • Vitamin B6 : penting dalam proses asid amino,mengawal serotonin di dalam otak (ketidakseimbangan menyebabkan depresi) ,mengurangkan senggugut,menenangkan emosi,mengurangkan kekejangan otot
  • Vitamin B12 : meningkatkan selera makan,memperbaiki tindakbalas saraf,mengelakkan anemia,keletihan,baik untuk kecerdasan otak,kekuatan fizikal,memori,fokus dan keupayaan seksual
  • Biotin : membantu B Complex menjadi lebih efektif,mengurangkan rabun,rambut beruban,ekzema dan keradangn kulit
  • Asid Folik : kesihatan fetus,mengurangkan risiko sakit jantung dan kanser serviks,anemia,stress,ulser mulut


Vitamin B adalah bersifat larut air,oleh sebab itu,sebarang lebihan akan terus disingkirkan melalui sistem pencernaan( sebab itu air kencing akan berwarna kekuningan jika mengambil vit.B) ,jika tidak berwarna kekuningan ,itu bermakna anda kekurangan vitamin B...


Apa kebaikan vitamin B complex sebenarnya?

Banyak keperluan vitamin B complex ini, antaranya ialah untuk mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, Membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran, Menukarkan makanan kepada tenaga-menolong memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein, Mencegah barah serviks, penyakit jantung dan kecacatan spina, menggalakkan kesihatan system kardiovaskular yang lebih baik.


Apakah makanan yang mengandungi zat B sebenarnya?

Antara makanan yang mengandungi vitamin B ialah: 

  • gandum, 
  • daging, 
  • susu, 
  • kacang hijau, 
  • ragi, 
  • beras, 
  • telur, 
  • buah-buahan, 
  • hati, 
  • ikan, 
  • ginjal, 
  • kentang manis 
  • dan sebenarnya banyak lagi. Namun kita perlu tahu bahawa vitamin B yang LENGKAP atau nama lainnya ialah B Compleks terdiri daripada lapan (8) vitamin B.


Apa kelebihan vitamin B complex Shaklee?

Selain lengkap dengan lapan kumpulan vitamin B , vitamin B Complex Shaklee dilengkapi dengan Sistem penyerapan Boaktif Berpaten. Lebih tepat lagi asid Folik, iaitu sejenis vitamin B tidak dapat diserap dengan mudah. Namun begitu Shaklee telah menghasilkan suatu selaput asid folik yang unik ntuk menjadikan zat tersebut lebih mudah diperolehi dan digunakan dalam badan.Teknologi berpaten ini adalah ekslusif bagi Shaklee. Secara ringkasnya Vitamin B yang lebih baik mempunyai ciri2 berikut :

# Sistem penyerapan bioaktif berpaten
# Kesemua lapan jenis vitamin B yg diperlukan termasuk Biotin
# Peningkatan penghantaran zat
# Tablet mudah ditelan


Siapa sebenarnya yang perlu B Complex? 

Semua individu perlukan vitamin B terutama mereka yang:


  • Terdedah kepada sinaran matahari
  • Terdedah kepada tekanan kerja dan beban kerja yang banyak
  • Mereka yang mempunyai sakit kencing manis, tekanan darah tinggi, migraine
  • Mereka yang tidak dapat fokus dalam pekerjaan yang dilakukan.
  • Mereka yang hendak menjaga kecantikan tubuh badan
  • Mereka yang nak nampak cantik dan muda
  • Mereka yang mengandung dan menyusukan anaknya
  • Wanita yang mengambil pil perancang


Maka, jika anda mempunyai kekangan dalam memastikan pengambilan vitamin B yang lengkap, cubalah amalkan pengambilan suplemen B Complex. Bila kita tahu fungsi dan kebaikkan B Complex..automatik kita akan berdisiplin utk makan hari2.. B Complex membantu badan lebih bertenaga, lebih sihat, ceria dan mood lebih stabil di samping dapat mengawal tekanan yang kita hadapi.

Kredit to MamaFaiz






Ahad, 13 Julai 2014

Rawat Kencing Manis atau Diabetes Dengan Produk Shaklee


Rawat Kencing Manis atau Diabetes dengan Produk Shaklee

Kencing manis atau diabetes melitus ialah sejenis penyakit di mana badan mengeluarkan terlalu sedikit insulin atau insulin yang dikeluarkan tidak berkesan. Ini akan mengakibatkan paras gula dalam darah melebihi paras normal. Insulin pula adalah sejenis hormon yang dihasilkan dalam badan untuk mengekalkan paras normal gula. Akibat dari hormon insulin yang tidak mencukupi atau tidak berkesan maka gula tidak dapat memasuki dalam sel-sel badan dan seterusnya mengakibatkan paras gula darah yang tinggi.

¤ Faktor Risiko Kencing Manis

Setiap orang boleh mendapat kencing manis tetapi sesetengah orang lebih mudah mendapat kencing manis. Faktor-faktor risiko kencing manis adalah :
~ Kegemukan atau obesiti
~ Kurang aktiviti kecergasan fizikal atau senaman
~ Sejarah keluarga yang menghidap kencing manis
~ Umur melebihi 35 tahun
~ Pemakanan
~ Pengambilan lemak berlebihan dalam makanan
~ Pengambilan serat yang tidak mencukupi
~ Kurang zat makanan di peringkat awal umur
~ Kelahiran tidak cukup berat

¤ Tanda-tanda Kencing Manis



~ Kerap dahaga
~ Kerap kencing
~ Susut berat badan walaupun berselera makan
~ Terasa letih dan lesu
~ Luka atau cedera yang lambat sembuh
~ Gatal-gatal terutama di bahagian kemaluan

¤ Jenis-jenis Kencing Manis

#Jenis I - bergantung sepenuh kepada insulin 

- Kebanyakkanya terjadi di kalangan kanak-kanak atau remaja.
- Hanya boleh di kawal dengan suntikan insulin, kawalan pemakanan dan senaman.
- Terjadi kerana kekurangan insulin.
- Ianya mempunyai kaitan dengan keturunan atau ahli keluarga yang telah mengidapnya.

#Jenis II - tidak bergantung dengan insulin
- Selalu berlaku di kalangan orang dewasa yang berumur 40 tahun ke atas.
- Individu yang mempunyai berat badan berlebihan.
- Boleh di kawal dengan kawalan pemakanan dan senaman dan juga bantuan ubat-ubatan.


¤ Kesan penyakit kencing manis

Penyakit kencing manis yang tidak dikawal dengan baik akan menyebabkan kesan yang lebih serius. Antara kesannya ialah :
- Kegagalan buah pinggang
- Serangan jantung
- Kebutaan / Katarak
- Koma (hilang kesedaran)
- Angin ahmar (strok)¡
- Sakit saraf atau “mati pucuk”
- ‘gangrene’ atau anggota tubuh mati/membusuk

¤ Penyakit kencing manis tidak boleh di sembuh tetapi ianya boleh dikawal.

¤ Untuk mengawalnya, kadar gula dalam edaran darah hendaklah sentiasa berada pada kadar normal. Selain itu kita hendaklah memberikan perhatian terhadap perkara-perkara berikut :
- Pengambilan ubat atas nasihat doktor.
- Pemakanan sihat.
- Penjagaan berat badan.
- Selalu bersenam.
- Elakkan jangkitan.




¤ Adalah lebih baik sekiranya penyakit kencing manis di cegah dari terjadi. Kaedah Pencegahan yang terbaik adalah :
1. Mempunyai berat badan unggul.
2. Makan pelbagai jenis makanan.
3. Makan mengikut umur dan aktiviti fizikal.
4. Makan lebih buah-buahan, sayur-sayuran kekacang dan bijirin.
5. Makan dengan kerap tetapi dengan kuantiti yang sedikit.
6. Selalu melakukan senaman.

¤ Shaklee menawarkan Sugar Control set untuk mengawal kencing manis anda. 

Kebaikan :
*Mengekalkan paras gula suhat dalam darah.
*Melegakan rasa kebas dan semut-semutan.
*Membantu menyembuhkan luka.

Set Sugar Control Shaklee terdiri daripada :

GLA COMPLEX 
menghalang komplikasi diabetes. Merendahkan gula dalam darah, berkesan untuk diabetes semasa hamil dan usia tua. Meringankan kebas dan kesakitan disebabkan oleh gula darah yang tinggi. 

B COMPLEX 
menukar makanan kepada tenaga iaitu dengan menukar lemak, karbohidrat dan protin kepada tenaga sekaligus mengurangkan masalah keletihan. 

ZINC COMPLEX
membantu pengeluaran insulin, mengekalkan fungsi insulin, seterusnya memperbaiki diabetes.

¤ jika anda mempunyai budget yang lebih, anda digalakkan mengambil :

VIVIX 
merupakan supplemen anti-penuaan terbaik di dunia. Juga membantu memelihara kesihatan jantung, otak, sistem imun, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga, kesihatan dan kesejahteraan.




Ahad, 6 Julai 2014

Khasiat Garlic Untuk Darah Tinggi, Kencing Manis, Jantung, Kolestrol





Khasiat Garlic..
Pesakit Darah Tinggi, kencing manis, strok, nak kurangkan kolestrol, nak cegah kanser sila baca!!

Kegunaan Allicin Pada Bawang Putih Untuk Kesihatan Manusia

1) Mengurangkan pemendapan atesklerosis dan lemak
2) Menormalkan keseimbangan lipoprotein
3) Menurunkan tekanan darah
4) Mempunyai anti-darah beku dan anti-ativiti radang
5) Berfungsi sebagai anti-oksidan
6) Bersifat antibiotik dan antibakteria semulajadi
7) Bantu rawat jangkitan kulit seperti penyakit kaki makan air
8) Bantu rawat asthma

Keistimewaan Garlic keluaran Shaklee

1.   Pengekalan 100% Allicin aktif

2.   Dwi teknologi dilakukan untuk mengawal bau garlic

3.   Perisa semulajadi terhasil dari 2 kombinasi ekstrak herba iaitu  Rosemary dan 

      Spearmint.

4.   Mengandungi pelbagai jenis vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif Garlic

     dan meningkatkan keberkesanan Garlic dalam tubuh. Kebiasaan vitamin E yang 

     digunakan dalam dunia perubatan adalah γ-tocopherol.

5.   Setiap 2 tablet membekalkan 1000mg ekstrak garlic tulen yang bersamaan 

      2 ulas bawang putih segar.


Kepentingan Supplement Garlic Kepada Kesihatan Tubuh

1.  Meningkatkan tahap sistem penghadaman, fungsi jantung yang baik kerana 

     mengandungi ekstrak spearmint.

2.  Merupakan Antibiotik semulajadi yang selamat dan sangat bagus untuk pertingkatkan   

     sistem keimunan badan supaya boleh menghalang sakit berjangkit seperti selesema, 

     kulat, kuman, virus dan yis candida

3.  Membantu atasi masalah alergi dengan meningkatkan keimunan terhadap penyakit 

     alergi seperti hidung yang sensitive, sinus, alergi, asthma, selesema dan hepatitis

4.  Meningkatkan dan membantu dalam masalah sistem penghadaman seperti kembung 

     perut, senak perut, ulser gastrik dan ketidakhadaman.

5.  Menstabilkan tekanan darah tinggi dengan pengambilan konsisten 2-4 biji tablet Garlic 

     sehari selepas makan. Garlic dapat mengeluarkan raksa, plumbum, kadmium yang 

     merupakan logam toksik dalam tubuh dengan pantas. Logam toksik ini antara 

     penyebab tekanan darah tinggi meningkat.

6.  Melindungi sel-sel darah dari kemusnahan yang disebabkan kehadiran logam dalam 

     tubuh dan sekaligus menghalang kerosakkan hati oleh bahan kimia yang terkandung 

     dalam tubuh tanpa kita sedari.

7.  Membantu menurunkan paras kolestrol, LDL, trigliserid dan kelikatan darah, 

     mengurangkan bekuan darah, meningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang

     strok dan penyakit koronari.

8.  Membantu merawat kanser serta membantu mengurangkan peratusan bahan 

     pencetus kejadian kanser iaitu Nitrosamine. Garlic merupakan anti-oksidan kerana 

     mengadungi sebatian selenium+germanium+acid amino yang melindungi tubuh 

     dari radikal bebas yang merupakan antara penyebab kanser.

9. Mengelakkan Odema iaitu air tekumpul dalam badan terutama pada kaki dan 

    pergelangan kaki

10. Membantu menangani masalah organ-organ pernafasan tersumbat akibat batuk dan 

     brokitis yang berterusan, sakit kerongkong, selesema dan resdung (sinus)

11. Bagi yang mempunyai Diabetes - Garlic dapat meningkatkan pengeluaran insulin dan 

      meransang hati untuk mengawal gula dalam darah

12. Mampu melawan bakteria dan smeua jenis jangkitan pada:

      - Kerongkong & Telinga (throat & ear infection)

      - Perut memulas (stomach upset)

      - Cirit-birit (Diarrhea)

      - Bronkitis

      - Luka-luka (infected wounds)

      - Jangkitan yang berulang-ulang seperti telinga, kerongkong, gusi, mulut, dada, 

        sistem air kencing

     

Sekiranya anda atau ahli keluarga dinasihatkan mengambil ubat antibotik untuk melawan jangkitan penyakit seperti selesema, batuk, cirit-birit dll dan anda berasa khuathir akan kesan sampingan antibiotik untuk kesan jangka masa panjang, cepat-cepatlah ambillah supplement garlic yang antara kebaikkannya merupakan antibiotik 100% semulajadi, tanpa bahan kimia, perasa, gula  dah bahan sintetik yang memberi kesan pada kesihatan.



Promosi Vivix Julai 2014 dan Testimoni


Testimoni Vivix - rawat luka kencing manis



Promosi Vivix bulan Julai.. alahai.. rugi lah sapa2 yg abaikan promosi ni.. kalau diikutkan harganya Rm475... anda boleh dapat harga promosi dengan 1 belian.. rugi tahu.. Ayu Raudhah artis tu pon amal minum vivix tahu.. tu yg cun melecun.. kalu nk cun melecun macam Ayu Raudhah.. jom grab..!!




Mesti baca khasiat vivix ni

Vivix merupakan penemuan revolusi dalam nutrisi  polifenol. Vivix merupakan satu paten tertunda yang hebat dengan campuran botani eksklusif yang terdiri daripada poligonum cuspidatum, anggur muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak ung. 

Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni berwarna merah. Vivix Shaklee merupakan supplement anti penuaan terbaik di dunia. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia. 


Apakah kehebatan Vivix Shaklee?

a) Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.

b) Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia ~ setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.

c) Vivix melambatkan pembentukkan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.

d) Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)

Bagaimana Vivix bertindak dengan berkesan?

Rahsianya kerana Vivix melindungi dan membaikpulih sel DNA kita di samping mengelakkan penimbunan protein AGE dalam badan.


Kebaikan Vivix Shaklee

* Membaiki sel yang rosak dengan pantas, amat sesuai untuk mereka yang baru menjalani pembedahan

* Memelihara keseluruhan kesihatan

* Anti oksida yang sangat baik - awet muda

* Membantu anda merasa lebih bertenaga

* Mengurangkan risiko kanser

* Membantu pesakit diabetic

* Menguatkan sistem imun



Khamis, 1 Mei 2014

Cadangan Set Shaklee



Cadangan Set Berikut adalah panduan memilih produk Shaklee yang bersesuaian dengan masalah kesihatan yang berbeza. Walau bagaimanapun, sukacita diingatkan apa yang tertera di bawah ini adalah cadangan semata-mata dan anda boleh memilih sama ada untuk mengikut cadangan ini atau tidak, bergantung kepada gaya hidup anda. Jangan teragak-agak untuk menghubungi saya bagi mendapatkan konsultasi percuma


 ■Anti-Penuaan 
Vivix | Collagen 

 ■Anti-Oksidan 
CarotoMax | Vitamin-C | Vitamin-E | Vivix 

 ■Asma, Resdung, Elergi, Gegata (Hives) dan Ekzema 
Alfalfa | B-Complex | Vitamin-C

 ■Penyusuan Bayi 
Vita-Lea | B-Complex | Vitamin-C | Alfalfa | Energizing Soy Protein (ESP) | OsteMatrix | Omega Guard | Performance Drink 

 ■Kesihatan Kanak-kanak 
Chewable Vita-Lea | Chewable Vit-C (100mg) | OmegaGuard | Meal Shake 

■Set Berpantang / Pembedahan  
Vita-Lea | B-Complex | Vitamin-C | Zinc | Vitamin-E | Energizing Soy Protein (ESP) | Omega Guard 

■Pesakit Diabetes 
Fiber | GLA Complex | B-Complex | Vitamin-C 

 ■Pesakit Gout 
Fiber | Performance Drink | OmegaGuard | Alfalfa 

 ■Penggalak Imunisasi 
NutriFeron   

■Kesihatan Wanita 
GLA Complex | Ostematrix | Omega  Guard | Vitamin-C | Vita-Lea | B-Complex | Collagen | Energizing Soy Protein (ESP)  

■Kesihatan Lelaki 
Vita-Lea | B-Complex | Vitamin-C | Vitamin-E | OsteMatrix | Omega Guard | Performance Drink (untuk gaya hidup aktif) 

 ■Ibu Hamil 
Vita-Lea | B-Complex | Vitamin-C | Energizing Soy Protein (ESP) | OsteMatrix | Omega Guard 

 ■Penjagaan Kulit 
B-Complex | Vitamin-C | Vitamin-E | Energizing Soy Protein (ESP) | GLA Complex | Vivix 

 ■Pelajar (12 tahun atau lebih) 
Vita-Lea | B-Complex | Vitamin-C | Lecithin | Omega 

 ■Pengurusan Berat Badan 
Fiber | Lecithin | Omega Guard | Herb-Lax | Alfalfa | Cinch Shake Mix | Cinch Energy Tea Mix
 Khas: Individu yang tidak boleh menelan pil / kapsul Meal Shake | Energizing Soy Protein (ESP) | Vivix | Collagen | NutriFeron





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...