Pages

Memaparkan catatan dengan label Langsing. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Langsing. Papar semua catatan

Ahad, 21 September 2014

Kelebihan Esp- Energy Soy Protein Shaklee



Kelebihan ESP Shaklee yg perlu anda tahu!!

Ini adalah kelebihan ESP Shaklee yang biasa anda dengar...

~ Membantu menghilangkan jeragat dan parut di muka (parut jerawat juga)
~ Membantu melancarkan penyusuan susu ibu
~ Membantu meningkatkan penghasilan susu ibu dengan lebih pekat dan banyak
~ Membantu badan ibu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim menjadikan bayi anda cepat kenyang dan kurang meragam
~ Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur
~ Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan (ada customer saya yang pernah hilang 7 kg dalam masa kurang sebulan hanya dengan ESP) Memberi tenaga berpanjangan kepada badan dan meningkatkan kesihatan tubuh secara menyeluruh 
~ Membantu tumbesaran fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum
~ Membantu mempersiapkan badan ibu untuk penyusuan yang lancar lepas bersalin
~ Untuk yang alami masalah kesuburan, ESP membantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat.

☆Tapi kalau setakat kelebihan ESP Shaklee yang di atas, ada pula yang kata macam tak berbaloi je dengan harga. Dah tu macam perempuan je boleh minum. Haaa jangan salah sangka. ESP ni baik lelaki mahupun perempuan boleh amalkan. Tua, muda, dah kahwin, belum kahwin semua pun boleh. Jom tengok apa lagi kelebihan ESP Shaklee pada tubuh badan secara menyeluruh.

~ ESP meningkatkan penyerapan protein,mengatasi masalah angin dan ketidakselesaan perut, mengatasi masalah gastrik
~ ESP mengurangkan paras kolesterol dalam darah sebanyak 23%60 kajian menunjukkan protein soya meningkatkan ketumpatan tulang2 kajian menunjukkan pengamalan ESP dan Vitamin E serentak merendahkan sehingga 40% LDL (kolesterol buruk) yang membawa risiko darah tinggi dan sakit jantung4 kajian menunjukkan ESP menghalang LDL (kolesterol buruk) dari teroksida bagi mengelakkan risiko strok dan arteri tersumbat yang membawa kepada sakit jantung
~ ESP menghalang pembentukan batu karangyang biasa dialami oleh lelaki
~ ESP mengelakkan kerosakan buah pinggang. Protein haiwan boleh rosakkan buah pinggang tapi protein dari soya akan melindungi buah pinggang
~ ESP mengandungi kandungan protein lengkap dan isoflavene mencukupi di mana isoflavene adalah bahan semulajadi yang diperlukan badan untuk melawan kanser
~ Protein dan isoflavene dalam ESP bertindak serentak untuk menghalang sel tidak normal untuk terus membiak menjadi sel kanser
~ Protein soya menghalang sel kanser dari merosakkan arteri dan menyerap nutrisi dari badan
~ Protein soya meningkatkan aktiviti sel darah putih yang merupakan sistem pertahanan badan kita dalam melawan serangan, penyakit dan jangkitan bacteria/virusLysine dalam ESP jika diamalkan dengan Vitamin C mengurangkan risiko kanser usussebanyak 90%ESP jika diamalkan dengan flavanoids mengurangkan risiko kanser payudara sebanyak 10x ganda
~ ESP jika diamalkan bersama Shaklee Carotomax dan Ostematrix mengurangkan pembiakan sel kanser sebanyak 10x ganda
~ Protein ESP menggalakkan proses pemulihan sel rosak kepada sel sihat untuk fungsi badan yang sempurna
~ ESP terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam lamanya
~ ESP membina sel otot, kulit dan hormone yang seimbang, menyokong sistem imunisasi badan, dan menyokong kesihatan jantung dan prostat(lelaki)
~ ESP mengawal ‘mood swing’ pada wanita ketika PMS dan wanita menopause


 

Sabtu, 24 Mei 2014

Cadangan Set Kurus Langsing Dengan Shaklee






Produk:-

Herb-Lax – 
Menyokong Pelawasan Teratur
~Diet yang kaya serat, air yang mencukupi dan senaman yang tetap, kesemuanya menyumbang kepada pembuangan air besar yang teratur. Pada masa yang tertentu, Herb-Lax yang lembut boleh membantu.
Julap lembut untuk kegunaan sekali sekali Mengalakkan tindakan pembersihan yang lembut bagi membantu proses semula jadi tubuh badan.
Daun senna telah digunakan secara tradisional.

Lecithin –
Pengemulsi Semulajadi ( Nature’s Emulsifier)
Akademi Sains Kebangsaan menyatakan yang kolina penting dalam diet seharian kerana fungsinya dalam menyokong kesihatan otak, hati, kardiovaskular dan pembiakan. Kolina adalah suatu komponen neuropenghantar asetilkolina yang terlibat dalam penghantaran mesej kepada otak dan sistem saraf.
Setiap kapsul membekalkan 3.1g kolina yang kaya dengan lesitina termasuk 468mg fosfatidilkolina dan 282mg fosfatidilinositol
Sumber semula jadi dari kekacang soya

ESP –
Membekalkan Tenaga Berkekalan Dengan Protein Berasaskan Tumbuhan Yang Berkualiti Tinggi
ESP Soy Protein Isolate Powder merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting. Ia terbukti secara klinikal dan dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya.
Protein berasaskan tumbuhan berkualiti tinggi dengan kandungan 14gram protein soya dan 500mg kalsium bagi setiap hidangan ini amat baik untuk kesihatan jantung.
Membantu mengekalkan otot, memperbaiki tisu dan fungsi enzim dan hormon yang teratur.
Paras glisemik indeks yang rendah dapat membantu mengekalkan paras gula dalam darah normal.
Membantu menyokong sistem imun, mengekalkan tahap kolestrol normal dan menggalakan kesihatan jantung dan prostat.

Cinch Shake Mix –
 Campuran Proprietari Protien Dengan Leusina
Cinch Shake memberi jawapan segera dan sihat kepada persolan ” Apa yang harus saya makan untuk sarapan pagi?” atau ” Apa yang harus saya makan untuk makan tengah hari?”. Cinch Shaklee merupakan minuman yang sungguh lazat dan berkhasiat untuk membantu anda memelihara otot penting serta membuat anda sentiasa berasa kenyang semasa mengurangkan berat badan.
Rasa seakan pemanis mulut dengan khasiat penuh satu hidangan
Diperkaya dengan Leucina untuk memelihara otot di saat mengurangkan berat badan.
Mengandungi 24gram protien dalam setiap hidangan baga rasa puas dan kenyang.
Kandungan serat yang tinggi, 6gram dalam setiap sajian.
Nilai glisemik yang rendah untuk mengekalkan pasas gula normal dalam darah dan mengekalkan tenaga.
Memberi 35% atau lebih Nilai Harian bagi 21 jenis vitamin dan mineral penting.
Tiada perisa, pewarna atau pemanis tiruan.
Soya yang tidak diubahsuai genetiknya (bukan GMO)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...