Pages

Khamis, 23 Jun 2011

Aku yg baru nak belajar..

Lihat org punye blog...wah...mcm2 de..tp awk ni..hurm...ciput jer...xpe2......slow2.... 1 ari..blok aku kn jd cm dia org gak...eheehe

Aku rindukan suasana di Pusat Sumber...

Kenangan bersama cikgu yang, cikgu maslina, n k'ita
Bersama ngn adik2 yg m'bntu uruskn ps.

Difikir2x........Andai masa tu boleh dikembalikan.... aku nk kembali.... di Pusat Sumber... Kat citu... aku lebih aman... aku.... rindukan nye..rindu pd cikgu Yang Kalsum...rindu pada cikgu Maslina...rindu pd Rozalita... kt opis...aku.....sedeynye.... bila aku ingtkn pd sorang insan yg wat aku "menangis".... ya Allah..... nape....? nape dugaan ni t'jd dlm idupku.. sebelum aku....dtempatkn di opis..aku dh pk akn hal ni..tp aku x sangka akhirnye...hal ni berlaku jua.. aku sedey.... sedey yg teramat sgt...hingga aku tiada mood tuk bangun awl pagi seperti mula2 aku naik ke pej dulu.. Nape???! aku x rela ini smua b'laku... aku ingin kn suasana yg harmoni...

Rabu, 22 Jun 2011

Malam yg sunyi....

Dlm seorg diri.... b'mcm2 bunyi yg aku dengar.. aku mkin takut.. tido mlm aku...sering t'ganggu..... kena aku dtinggal kn sorang diri tuk harungi mlm yg sunyi n kelam..... aku benci suasana yg mcm ni.. x suke tau.............
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...